Eindelijk weer een bericht van mij .
Heb wel van alles gedaan maar niet echt interessant genoeg om er hier berichten over te plaatsen.
Wel heb ik een leuke quilt gemaakt van een quilt diva
Gisteren heb ik een leuke ruime strand -zwem tas gemaakt .
Deze tas is te koop ,maar weg is weg ,ik maak geen tweede tas zo blijft hij uniek .
Heb je interesse stuur dan maar een mailtje ,hij kost 47.50 inclusief verzenden in Nederland.
allemaal een fijne week met veel zon
bedankt voor het kijken
groetjes Paula
donderdag 7 augustus 2014
dinsdag 11 maart 2014
eindelijk
Eindelijk hier weer eens wat nieuws
Heb genoeg gedaan de laatste maanden ,maar het kwam er niet van om hier wat op te zetten .
het borduurtje waar ik jaren geleden ooit aan ben begonnen is ook eindelijk
af
Ben nu bezig met konijnen en hazen en vanmiddag ga ik kippen maken Marian wil een kip en ik wil er zelf ook nog een ..
Wichina wil de tilda dames in badpak ,dus heb weer genoeg te doen .
als de kippen en de dames af zijn zal ik een foto plaatsen
Wil iemand nog wat voor de paas bestellen ,mail mij dan maar .
Bedankt voor het langs komen .
Heb genoeg gedaan de laatste maanden ,maar het kwam er niet van om hier wat op te zetten .
het borduurtje waar ik jaren geleden ooit aan ben begonnen is ook eindelijk
af
Ben nu bezig met konijnen en hazen en vanmiddag ga ik kippen maken Marian wil een kip en ik wil er zelf ook nog een ..
Wichina wil de tilda dames in badpak ,dus heb weer genoeg te doen .
als de kippen en de dames af zijn zal ik een foto plaatsen
Wil iemand nog wat voor de paas bestellen ,mail mij dan maar .
Bedankt voor het langs komen .
woensdag 20 november 2013
Opdracht klaar
Mijn opdracht voor Jacqeline is klaar en gaat vanmiddag op de post
Vind het zelf ook erg leuk helemaal mijn kleurtjes .
In het zakje zitten een paar kleine cadeautjes zoals het bij een advent pop hoort ;-)
groetjes allemaal en bedankt voor het langskomen
Paula
Vind het zelf ook erg leuk helemaal mijn kleurtjes .
In het zakje zitten een paar kleine cadeautjes zoals het bij een advent pop hoort ;-)
groetjes allemaal en bedankt voor het langskomen
Paula
vrijdag 15 november 2013
mijn Kerstkabouter
Hij is lief maar ook eigenwijs zoals je ziet zit hij al te wachten op zijn kerstontbijt.
De kabouter is 120 lang heeft rijst in zijn zitvlak deel zodat hij stevig zit .
de prijs is 45 euro exclusief verzendkosten
fijn weekend allemaal en bedankt voor het langskomen
donderdag 31 oktober 2013
mijn engel muis
Ze staat naast mijn ijsprinses de engel muis ;-)
lief is ze zeker .
Ze is te koop voor 22.50 exlusief verzendkosten en ze is ongeveer 35 cm lang
weg is weg want ik maar er nog maar 1 en die blijft hier.
fijne dag en bedankt voor het langskomen
groetjes Paula
lief is ze zeker .
Ze is te koop voor 22.50 exlusief verzendkosten en ze is ongeveer 35 cm lang
weg is weg want ik maar er nog maar 1 en die blijft hier.
fijne dag en bedankt voor het langskomen
groetjes Paula
zaterdag 26 oktober 2013
ijsprinses
Mijn ijsprinses ,vind haar zelf zo leuk .
Dit is de eerste Tilda pop die ik zelf wil hebben naast mijn ijsberen .
Moet alleen even een nieuwe ijsprinses maken want deze gaat verhuizen naar Hoofddorp .
Fijne zondag en bedankt voor het langs komen
groetjes Paula
Dit is de eerste Tilda pop die ik zelf wil hebben naast mijn ijsberen .
Moet alleen even een nieuwe ijsprinses maken want deze gaat verhuizen naar Hoofddorp .
Fijne zondag en bedankt voor het langs komen
groetjes Paula
dinsdag 22 oktober 2013
Rendier
Mijn eerste rendier is af ,beetje erg rood gekleed maar ach hij is voor de kerst volgende iets minder rood gekleed ;-)
Ben nu druk bezig met de kerstballen en een kerst sok .
volgende keer hier de foto`s van
Groetjes Paula
Ben nu druk bezig met de kerstballen en een kerst sok .
volgende keer hier de foto`s van
Groetjes Paula
Abonneren op:
Posts (Atom)
Te koop?
Interesse in een van mijn creaties ?
Je kunt altijd even contact opnemen om te vragen of het te koop is mijn e-mail adres is
paulam.vanpelt@quicknet.nl
groetjes Paula
Je kunt altijd even contact opnemen om te vragen of het te koop is mijn e-mail adres is
paulam.vanpelt@quicknet.nl
groetjes Paula














