dinsdag 11 maart 2014

eindelijk

Eindelijk hier weer eens wat nieuws
Heb genoeg gedaan de laatste maanden ,maar het kwam er niet van om hier wat op te zetten .





                                         het borduurtje waar ik jaren geleden ooit aan ben begonnen is ook eindelijk
                                              af
                                   


Ben nu bezig met konijnen en hazen en vanmiddag ga ik kippen maken  Marian wil een kip en ik wil er zelf ook nog een ..
Wichina wil de tilda dames  in badpak ,dus heb weer genoeg te doen  .
als de  kippen en de dames af zijn zal ik een foto plaatsen
Wil iemand nog wat voor de paas bestellen ,mail  mij dan maar .
Bedankt voor het langs komen .


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een hoop mooie tilda poppen/beesten gemaak.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pretty nice blog, following :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi paula!
    Wat maak je gave dingen!!! Kan ik gewoon.bij je bestellen??
    Gr marieke
    74stip@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This way my pal Wesley Virgin's biography starts in this SHOCKING and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "self mind control" tactics that the government and others used to get anything they want.

    THESE are the exact same SECRETS lots of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you use only 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain around 7 years back, while riding an unlicensed, garbage bucket of a car without a license and in his pocket.

    "I'm absolutely frustrated with living paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've been a part of those those thoughts, isn't it right?

    Your success story is going to happen. All you need is to believe in YOURSELF.

    Take Action Now!

    BeantwoordenVerwijderen

Te koop?

Interesse in een van mijn creaties ?

Je kunt altijd even contact opnemen om te vragen of het te koop is mijn e-mail adres is

paulam.vanpelt@quicknet.nl

groetjes Paula